Ana içeriğe atla

Canım Kendim ♥


Kıymet bilmez insanlardan şikayet eder miyiz? Ederiz tabi hemde nasıl yakınırız. Ama en büyük kıymet bilmezliği kendimize ederiz. Şimdi bir kahve ısmarla kendine gökyüzüne bak derin bir nefes al. Hayatında ki herşeyi fark et kabul et şükret! Kendine değer ver onun üstüne titre, her koşulda sarıp sarmaladığı seni dimdik ayakta tuttuğu için sarıl ona. Şimdi kendine hakeden mektubu okuma zamanı bu mısralarda kendinizden bulmanız gerekenlere odaklanip kabul edip yüzünüzü güneşe çevirmeniz diğeriyle...

Seni ne kadar çok ihmal etmişim, seni ne kadar üzmüş ne kadar inciltmişim.
Verilen güzelliklerin kıymetini bilmeyen insanlara kızarken en büyük kıymet bilmezliği asıl sana ben kendim etmişim.
Canım Kendim! Affet beni. 
Sana yaptığımı başkasını yapsam bırakır giderdi beni. Canım Kendim affet beni.

Petvasız gençliğimi, savunmasız direnişlerimi, ertelediğim duygularımı, değersiz hissettirmelere göz yummalarımı affet.

Kıymetini bilmeyenlere bedelini ödemeyenlere seni kullandırıp, duygularının sömrülmesine göz yummalarımı affet.

İlham bulmak için seni hırpalamalarımı affet.

En güzel ilham sendin, bunu görmezden gelişimi belki de farketmeyişimi affet.

En güzel şiirlere başlık olacak sendin, kalemime hep başka manalar aradığım için affet beni.

Hoyrat kullandığım, susuz bıraktığım, sigaradan seni boğduğum gecelerde direnişlerine kulak vermediğim için beni affet... Sevgi dolu kalbini kırdığım için beni affet.

Sen en güzel şiirlere kafiye! Sen en güzel anlara manasın! Benim canım kendim.

Bugün sana bir söz veriyorum. Seni hep koruyacağım. Kendimden ve seni üzen herşeyden

Sağlıklı besleneceğim, spor yapacağım, sigara da içmeyeceğim bundan sonra.
Dost görünen yüzlerden, leylak görünümlü dikenlerden, duygularını emip kendine döşek yapanlardan seni artık koruyacağım canım kendim.

Öğrenip doğru kararlar verdikçe, dimdik durup kendime sarıldıkça daha da güçleneceğiz biz.

Nazımı kahrımı çektiğin için , her koşulda beni sardığın beni dimdik ayakta tuttuğun için teşekkür ederim sana.

Canım  Kendim sana yazdığım bu mektubu okuduğunda büyük bir anı yolculuğuna çıkacaksın, önce ellerin sonra belki sesin titreyecek... Köklerini unutma, yaşadıklarını unutma. 
Beni çok sev, beni affet, beni asla bırakma.
Ama lütfen bana, mutlu olmak arzusuyla mutluluk yollarında taviz fırsatları tanıma!
Çünkü öğrendim artık biliyorum Mutluluk yoluna tavizlerle girilmez.

İşte şimdi bir bütün olduk CANIM KENDİM. 

Haydi şimdi sende kendine hakkettiğini söyle;
'' Seni seviyorum '' değil ''Beni seviyorum de!''

Beni Seviyorum.




Yorumlar

Yorum Gönder

Gülşah

Kalemimin Fısıltısı

Salgın Günleri✍️☕ Kahvenin hikayesi

Her kahvenin bir hikayesi olsun bu hafta...💜 💫 Koşuşturmacalı bir dünya halinde toplantılar, görüşmeler, evraklar, insanlar, alt komşu, yan komşu, astlar, üstler, dostlar, postlar derken hop evde  enteresan bir süreç içinde buluverdik kendimizi. . Oysa daha çok kısa bir zaman önce neydi derdimiz? O onu dedi bu bunu yaptı, kim kime gol attı, kim kime show yaptı, öyle olursa böyle olmalı  zihin karmaşasıyla var oluş savaşı içindeydi çoğumuz. 🌿 Derin bir nefes almayı, müziği hissetmeyi, nefes alırken vücudunu dinlemeyi vucunun neye ihtiyacı olduğunu kulak vermeyi. Su içmeyi, hijyenin sağlığımızda ki önemini, sevdiklerinizin bir anda yok olabilme ihtimalinin farkinda olmayan ama tüm dünyaya hakim olduğunu sanan bir nesildik. Ne garip değil mi bi minik virüs geliyor  uzak diyarlardan hayatlarımız değişiyor. Yeni rutininiz oluyor,  dışarıda aradığımız her şeyin aslında zaten kendi içimizde olduğunu gösteren, üzerimize yapışan tüm sıfatlardan arınarak evde nasıl kal

Gülüver

                                      🌹 Ben bütün yeşillerimi inatçı ayazlara çaldırdım; sen kendinin ellerinden tut ve kendine benim için bir gül ver. Ben kalemimin sapını gülle donattım, Gül, ey bir âna sığmış ebediyet rüyası! Kendine bir gül(ü)ver.

En uzun geceye özel! Nar kırma ritüeli ❤️

  Bolluk, bereket, birin bin olması, anlamı taşıyan Nar❤️ Geleneklere göre, yere hızla atılan nar ne kadar patlarsa, çok sayıdaki tanelere ne kadar uzak ve geniş bir alana yayılırsa, bolluk, bereket ve doğurganlığın temsil edildiği düşünülmekte☺️ Büyükannelerimizin yaptığı bu ritüelin merak edip biraz araştırdım ☺️ Antik Yunan tarihine dayanıyor ve eski Mısırda da oldukça önemli bir besin kaynağı nar. Eski Mısır zamanında din adamları tarafından nar, kutsal sayılmaktadır ve nar taneleri ise yaşam sembolü olarak görmüşler🥰 Kış gündönümünün özel bir meyvesi nar, her ülke için farklı farklı anlamlar içeriyor. Ancak pozitifliği herkes tarafından bilinmekte. Hristiyanlık'ta nar, sonsuz hayat ile kıyametin sembolü olarak gösterilirken, Budizm'de hayatın tüm olumlu etkilerinin toplandığı bir öz olarak resmedilen narı evinde tutanlar, inanca göre berekete kavuşur ve kötülüklerden uzaklaşır. İslamiyet'in kutsal kitabı Kur'an-ı Kerim'de de Enam Suresi 99 ile 141. sureleri ve